TRP.RED: Home | Blogs - Forums.RED: ALL | TheRedPill | RedPillWomen | AskTRP | thankTRP | OffTopic
Login or Register

Dash_of_islam

Reddit Username Unverified

Latest Comments [Show All | Show Posts]

A Lost Friend and Cucked PUAs

I'll even do it free of charge because you seem like a man with potential and I want to propel you in the right direction lol

Context | Full Comments | submitted 6 months ago by Dash_of_islam
A Lost Friend and Cucked PUAs

He's talking about sky daddy Jesus is an imaginary friend.

We know Jesus was a Jew who got the shit kicked out him by the Romans.

Muhammad was also a real historical figure, that doesn't make Islam true!

SMH some of you Jesus freaks need to take the red pill on religions, there ain't no god

Context | Full Comments | submitted 6 months ago by Dash_of_islam
Women will prove AWALT out of nowhere.

It's cuz the ones who want to slut it up can't do it in their town so they have to leave.

Context | Full Comments | submitted 6 months ago by Dash_of_islam
Women will prove AWALT out of nowhere.

These girls are from small towns where everyone would find out they are sluts.

It is most important for them to travel away, city girls have more anonymity.

Context | Full Comments | submitted 6 months ago by Dash_of_islam
Inner game: Put in the work to become a man that feels entitled

Yeah.

...[More]
Context | Full Comments | submitted 6 months ago by Dash_of_islam
Women will prove AWALT out of nowhere.

I'm surprised you don't know much about traveling girls.

I have yet to meet a girl who loves to travel and also doesn't sample a lot of dick.

Most of these girls are from small rural conservative Christian towns who you would never believe from their mannerisms that they were the biggest sluts abroad

Context | Full Comments | submitted 6 months ago by Dash_of_islam

[View More]